kan du föreställa dig hur det känns?

Skrivet 2010-04-13 Klockan 14:30:58


sommar känsla woho. 

nu har jag precis kommit hem, men ska bege mig direkt igen.
ska bara ta min mattebok och leta upp ett par ballerina skor
sedan drar jag mig till bussen för att åka till mormor och plugga
ska nog även in på H&M för att köpa lösnaglar som jag ska ha på mig 
nu när jag åker till grekland på söndag (a)
tycker det ser så fräsht ut, och eftersom jag även kommer bli brun där så blire ännu snyggare.

men vi hörs senare ikväll, kommer nog hem runt 9
så puss så länge! ♥


sommar&vår känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!