jag vill vill vill, men kan inte.

Skrivet 2010-04-20 Klockan 07:25:37

godmorgon bloggläsare
här sitter jag och plattar håret, fast bara håret i nacken
för jag orkar inte fixa resten eftersom jag har uppsatt haha
sen ska jag ta på mig, fixa mig snabbt för att sedan dra till skolan.
det är en riktigt chill dag i skolan idag,
jag älskar faktiskt tisdagar mer än fredagar haha :D 
efter skolan måste jag hem direkt, för jag måste packa och
antagligen sätta på mina lösnaglar, ska även städa upp lite på rummet
för jag hinner inte ngt imorgon, eftersom vi åker klockan 7 med båten
men måste vara där senast 6 så måste vi åka lite innan,
och imon måste jag hinna ladda över musik, kolla på andra avenyn
och även duscha, sen skulle mamma vaxa mina armar med,
så det är fullt upp nu, haha!

och nu måste jag till skolan,
vi hörs sen!

jag ville hålla din hand till döden,
men du släppte taget, så nu är jag här. 
ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!