jag vill vara den du kan ringa när saker känns skit.

Skrivet 2010-04-01 Klockan 15:31:10


jag är fräääään i farmors gammla solglasögon! wihu
iaf, så har jag precis kommit hem från göteborg
skulle lämna tillbaka en massa kläder för mamma
&passade då på att köpa lite stuffs till mig som jag hittade.
blev en randig tunika från h&m
ett svart baslinne från cubus
en bikini överdel från h&m (passar den, köpter jag underdelen)
vita skor från h&M
&ett par vika ''mjukis'' shorts från h&m hihi

nu ska jag snart följa med Ebba till maxi
sen ikväll får jag allt se vad det är som händer
kanske bara blir att ta det lugnt?
sjukt härligt med lov nu iaf! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!