jag vill ha dig så galet mycket.

Skrivet 2010-04-17 Klockan 02:00:52

förlåt förlåt förlåt, jag VET att jag inte har uppdaterat idag
men jag har verkligen inte varit hemma, jag ber om ursäkt.
direkt efter skolan så gick jag med ebba hem,
så satt vi hemma hos henne och drog en chillmode.
sedan käka några mackor & sedan cykla snabbt hem till mig
för att kolla gymnasieintagningen och jag kom in på mitt första val!!! :D
så stolt är jag (a) hihih 
så det blir ju troligen Handels programmet på Aniara skolan i Göteborg! :) 
efter det så cyklade vi iaf till ytterby för vi skulle med tåget
till uddevalla, men det blev massa strul och jag orkar inte förklara
men sen fick vi hämtat våra cyklar iaf och cyklat tillbaka till kungälv.
då mötte vi Tim & jonthe, så typ gjorde vi inget speciellt,
ebba drog hem för att fixa mig och jag bara va med dom, haha.
sen stack vi till skarpe för att kika fotboll
& efter det bar det av hem till ebba med en massa folk.

klockan blev sedan efter tolv, och gurra fyller år idag! 
så vi skulle dra ut en snabbis för att fira honom
sweet sixteen haha !
så dom hittade en sån kundvagn som var en bil utanför maxi
och körde den i mc driven, det kommer film på det sedan.
sen va det chill på donken & efter det kom jag hem.
så jag har varit hemma i 1h nu, & skall strax krypa ner under mitt varma täcke.
puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!