jag har aldrig känt såhär, som om jag lever i en annan värld.

Skrivet 2010-04-09 Klockan 09:52:08

godmorgon people. 
här sitter jag med min kära lillebror och sjunger på en massa låtar.
jag ska strax börja fixa mig, men ska sjunga lite till först. 
efter att jag fixat mig och lite innan tolv så ska jag åka till eriksdal
för att möta mamma som ska hämta mig där, efter det åker vi till bäckebol
för att hämta ut min nya mobil, åh det känns knappt sant hihi
härligt att jag för en gångs skull köper en egen mobil, nu är det ingen som kan ta
den ifrån mig haha.

efter det ska jag hem igen, och då kommer jag säkert bli fast en stund vid datorn
för att lägga in lite musik på den, fast jag kom även på en grym idé
att jag har massa extra sim-kort liggandes som jag fått när jag varit inne i stan,
så jag tar med mig ett sånt och sätter i min gamla mobil
så kan jag skicka över lite låtar, för det är inte samma minneskort nu på dom nya mobilerna :)

när jag kommer hem iaf, så ska jag nog möta Ebba
så ska vi köpa risifrutti och sånt som vi ska ha med oss till imon.
vi åker nämligen med första bussen till stan ikväll runt 05.00 något.
åh jag är så taggad så det finns inte!! 

men nu ska jag forts vara med min bror, jag uppdaterar när jag har tillgång
till dator sen igen! :) puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!