jag bara hoppas för mycket.

Skrivet 2010-04-14 Klockan 21:15:10

ja, man blir mycket piggare av solen må jag säga.
har nyss ätit lite och så, och kom precis på: h*lvete! jag har no prov imon!
jag har ju fokuserat så mycket på matten nu att jag glömt bort NO:n
så nu måste jag börja med det! jaja. 

håller även på att prova kläderna som kom idag.
kan säga att jag ser ut som en gående ballong i klänningen
jag tänkte ha på avslutningen!
men tack och lov att mina flipflop kom, &dessutom passade perfekt.
och även mina leggings, som är så gryymt fina (a)

nej, nu har jag inte tid mer med detta. 
måste öppna mina no böcker och få in lite i skallen
så jag fixar G på provet imon! 
sov gott baabes ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!