jag är kvar där jag en gång var.

Skrivet 2010-04-20 Klockan 16:30:57

hemma från skolan och sallongen,
yess, jag har varit hos pernilla som har prao varje tisdag på sallong
eftersom hon går frisör linje på gymnasiet,
så hon undrade om jag ville komma dit så hon kunde greja med mitt hår.
så klart ställer jag upp på det, de är ju det bästa som finns (a) haha
ni kommer få bild efter inlägget på hur håret ser ut nu, eftersom hon även lockade det.

ska iaf kolla på millenium nu, eftersom jag inte orkade det i helgen
sen efter det måste jag packa och även göra iordning lite på rummet.
blir najs det! 

för som ni såg igår, kanske någon som missat det
men så åker jag till tyskland imorgon
& kommer hem på lördag morgon igen.
under tiden jag är borta kommer min blogg att ligga
i josefines&ebbas händer, det är dom som ska uppdatera då.
men va inte säkra på att det kommer lika mycket uppdatering
som vanligt, men glöm ändå inte att kika in då&då.
det kommer även komma ny kategori
som jag fixar ikväll, ''ebbas skönhetstipps'' 
så någon gång i veckan fram över så
slänger ebba in ett skönhets tips, 

håll ögonen öppna nu folk1,
nu ska jag kika millenium,
puss (L) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!