ingenting kan beskriva min saknad.

Skrivet 2010-04-18 Klockan 21:45:50

så, på plats hemma och dax för en uppdatering.
kan ju börja med att säga att mitt hår blev jätte bra,
&att jag är nöjd som har varit ute och sprungit med josse efter färgningen.
vi tog det sedan lugnt efter det, och vid 6 åkte jag hem för vi skulle käka
som jag skrev här tidigare, sen så har min kväll spenderats på restaurangen.
nu har jag precis lagt in bilderna på datorn som jag tänkt ladda upp,
elr ni får se en av de bästa på håret, haha. 

sen så kan jag ju berätta att jag är galet sur
för nu börjar dom öppna vissa flygplatser igen,
men mamma ska jobba hemma imon
och även ta sig till resebolaget för att se om vi kan få
våran resa flyttade ist för att få pengarna tillbaka.

jaja, nog om det skola imon
och jag hade nu tänkt kolla på millenium innan jag lägger mig.
puss. 

kan även tipsa om denna sida,
om du vill ha flera besökare till din blogg,
bli meddlem här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ssandrayvonne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!