i need someone..

Skrivet 2010-04-05 Klockan 00:45:21

jag måste då säga att jag har haft en grymt rolig kväll!
jonathan och panos kom hit strax efter 8
& kollade på wipe out med mig och ebba.
efter det så av någon anledning fick vi för oss
att klä ut jonathan med mitt löshår och även sminka honom?
ja, det var riktigt roligt, och jag kan garantera att ni också tycker det!

efter det, så följde vi ebba hem & sen var vi även ute en stund.
kom hem för ungefär 40min sedan, så nu ska jag krypa ner
i min grymt sköna säng, för sömn är verkligen något som jag behöver!
godnatt ♥




hahahaahhaha, ett gott skratt förlänger livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!