i dina blåa ögon så speglas jag.

Skrivet 2010-04-13 Klockan 22:00:06

wähu ny duschad! 
pluggandet hos mormor gick fint,
jag har käkat kycklingsallad, mums.
jag har käkat glass, mums.
jag har köpt nya lösnaglar & en ny sminkväska wuhu 

när jag kom hem lagade mami mina leggings som gått sönder
och klippte även av 1par jeans till shorts najs (y) 
nu har jag lagt lite saker i väskan jag ska ha till grekland
och även kläder jag behöver få tvättat i tvätten
jag vet att det är tisdag & vi åker inte förens söndag
men jag MÅSTE böja i tid, med tanke på att jag kanske ska
till uddevalla på fredag så hinner jag knappt packa då
& jag AVSKYR verkligen att packa i sista sekund
+att på lördag så är planeran att fixa musik till Ipoden
säga hejdå till kära Kungälv + vaxa armarna och sätta på lösnaglar.
så jag har ganska fullt upp denna vecka :( 

imorgon är det skola, så jag måste lägga mig nu. 
börjar lägga mig i tid, mycket bra.
sov gott ♥

~ jag säger att jag glömt dig,
jo att allting är okej.
men fuck it ska jag ngnsin glömma dig??? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!