Godmorgon

Skrivet 2010-04-11 Klockan 12:19:55

Ja, det blev lite dålig uppdatering igår, men efter att jag hade lagt upp bilderna och allt från dagen var jag med josefine och sedan följde henne hem. Efter det skulle jag kolla på millenium med mamma men somnade redan under programmet. Men nu är jag vaken, ligger i sängen och bloggar från mobilen eftersom jag kan ansluta mig till vårt internet här hemma. Jag ska strax gå upp för jag är helt sjukt kissenödig haha. Sedan ska jag nog bara ta det lugnt hela dagen. :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-11 Klockan 13:47:50
lägg ut mer bilder på dig självvv <33 :D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!