full av stress och panik!

Skrivet 2010-04-30 Klockan 16:13:55

okej, jag har jätte bråttom!
men jag kan ju säga att idag har jag fått reda på att jag
med stor chans har möjlighet att höja mig i både engelska & svenska till VG
för vi fick tillbaka engelska uppsatsen np och då fick jag VG- 
& så fick vi även reda på Svenska läsförståelse np, där jag också fick VG-
härligt måste jag ju säga!! 

sen har jag varit snabbt hemma för att jonthe&panos
gjore ett vad, och det slutade med att jonthe skulle vaxa armhålorna
och panos vaxa låret HAHA 
det kommer film på det senare elr imon.

nu har jag alltså jätte bråttom
för jag måste duscha & fixa mig.
sedan skall jag någonstans i gbg & inventera
något som jag verkligen inte orkar egentligen, men man får ju cash! 
&så är det tillsammans med josefine, vilket är gr8!
sen efter det kanske jag hinner blogga en snabbis
för att sedan dra på fest, det är ju liksom valborg? hahah 

hoppas ni får en trevlig kväll! :) 
nu ska jag ner och duscha,
pusssss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!