förklara för mig varför allting är så svårt.

Skrivet 2010-04-02 Klockan 12:44:03

då har man vaknat & ätit frukost
och man vaknar dock av att man har ont i halsen, inte okej.
så imorgon när apoteket öppnar så får jag springa snabbt dit
för att köpa halstabletter så mitt halsont går över,
för jag tänker fan inte bli sjuk nu!
ska även hoppa in i en varm dusch nu
så att jag slutar frysa,
sedan ska jag städa osv
eftersom ebba ska sova här imorgon kväll
&hjälpa mig att passa bror min, hihi. 

vet inte vad som händer ikväll,
men det märker ni vad jag gör. 
pusss ♥

en mycket bra låt: Adam Lambert – Whataya Want From Me (spotify)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!