ett halvår har gått, men ingenting har hänt..

Skrivet 2010-04-18 Klockan 12:33:41

tjena mitt bena, sandra och det ena. hahaha
nej jag skojade bara, men herregud va tidigt jag kom upp idag!
elr så har jag bara varit snabb nu på morgonen :o
jag gick iaf upp vid 10:40 och käkade frukost,
sedan fixade jag mig snabbt, och drog till maxi för att möta josse
så köpte vi hårfärg till henne och nu sitter jag här i hennes rum :D
vi ska strax sätta i färg i håret på oss båda, jag ska bli mörkare
elr igentligen så vet jag inte hur det kommer bli, för jag har inte haft denna färgen innan
men det är tänkt att det ska bli mörkare, men först och främst ta bort min söta utväxt! :)
josse kommer att slinga sitt hår blondt, blir as najs! :)
sen ska vi kanske in till stan när vi färgat klart, och fixat oss.

bilder kommer senare, jag bloggar igen när jag är hemma.
puss på er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!