en total ilska! :@

Skrivet 2010-04-12 Klockan 15:30:08

jag blir galen, jag har haft utvecklingssamtal och jag dör.
okej, jag ska fixa matten jag vill inte ha IG right?
jag blir bara så sjukt sur, för vi har nog något av dom sämsta lärarna
så jag tror jag spyr! åh.
så nu blire plugga matte 1h varje dag då.
är iaf lite glad, eftersom jag gjorde klart mitt söta gossedjur i slöjden idag (y)

men jag har inte mycket mer att säga,
ska väll sätta mig och plugga nu då.
kommer väl gå ut en stund sedan. 
hoppas jag iaf? det är ju så sjukt härligt väder. 


grill-britt så sjukt söt! &jag vet att ni älskar henne lika mycket som jag :D haha ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!