efter 5minuter en annan, det står player skrivet i pannan.''

Skrivet 2010-04-29 Klockan 15:43:44

hhej.
här sitter jag efter en sjuuukt härlig dag i skolan!
hade bara 2lektioner doooe, första började 07.50 och slutade 08:40
sen började vi igen klockan 10:45 och lektion i 45 minuter
så jag ska verkligen inte klaga på dagen (y) 
efter skolan så drog jag hem tillsammans med ebba
så vaxade hon mina armar, för jag kände att det behövdes hihi
sen skulle vi även vaxa hennes armhålor
&det blev hur fail som helst! hahaha
jaja, nu ska jag ner i duschen
sen får jag se vad jag hittar på!
kanske skall till ytterby sedan och kolla på innebandy :) 

taggar även fest imorgon när det är valborg,
+ jobb på ica lagret i rollsbo med josefine!
blir toppen, så puss på er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!