ebba is my hippie, and i like it!

Skrivet 2010-04-09 Klockan 18:50:28

jaaaa rubriken leder följande..........


.......... EBBA ÄR HÄR! :D BREDVID MIG. haha 

Nej men vi har precis varit ute och cyklat med
josse&emma som dock inte cyklade, utan mopedade.
nej jag vet att det inte heter så, men who cares? 

planerna för kvällen är att vi ska grilla nere
vid älven för det är så grymt härligt väder.
fast det är inte förens vid 8-9 tiden,
så jag och ebba ska ut och leta efter en smarrig burgare
som vi kan äta innan detta, haha.
så jag uppdaterar inte mer förens ikväll
när vi har kommit in igen antar jag,
ska ta mycket bilder vill jag lova! 
så det får ni se senare

puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!