du betyder allt.

Skrivet 2010-04-28 Klockan 16:33:31

aj aj aj, har precis kommit hem efter att ha tagit min 2a gardasil spruta!
usch, jag tycker verkligen inte om den doktorn, skojar inte!

min dag har varit lugn som bara den,
skolan är rätt skön nu asså haha.
för imorgon så har jag bara 1 lektion (y) tror jag iaf
eftersom det är nationella i språkval imon så är många
lektioner inställda, och jag som inte har ngt språkval (elr jag har eng/sv) 
har inte nationella i det, så min dag imon ser ut som 1 lektion NO
fett ovärt! 

nu ska jag plocka ut diskmaskinen & äta.
puss ♥


allting är raderat. 
då är det dags att gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!