dom gånger jag ljugit och sårat dig.

Skrivet 2010-04-15 Klockan 15:30:06

åhh, allting blir inte alltid som man tänkt sig menmen.
nu är det nog så att ni undrar hur det gick på provet idag
och jo, det gick väll skapligt. 
men det är skönt att iaf kunna lägga det åt sidan för ett tag
nu är det bara provet imorgon som återstår
bara det att jag även kommer att få plugga matte när jag är i grekland med haha
så min kväll ska väl ägnas åt matteboken
ska även försöka få lite ordning på min packning
eftersom jag knappt kommer ha tid att packa imorgon
för jag ska ju kanske till uddevalla med ebba :) hihi
och på lördag blire promenix i kungälv &även vaxa armarna haha! :) 

jaja, där har ni lite planer iaf. 
puss (L) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!