din blick är sorgsen.

Skrivet 2010-04-14 Klockan 14:50:52


jag är snyggast i högtoffs och sovtröja just nu! 

håller på att langa över lite musik till min mobil
ska strax ner & plocka ur diskmaskinen 
och sedan dra ut och sätta mig i solen för att plugga, känns gött.
ska se om jag kan sätta mig på balkongen hoppas på det (a) 
för det är så sjukt härligt väder nu asså! haha 

iaf, det är andra avenyn sedan också! :D 
det är verkligen kvällens höjdpunkt! 
sen så har även kläderna som jag beställde kommit,
sjukt härligt, för där ligger mina 2 nya flipflop som jag ska ha med till Grekland. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!