det skär inuti mig av att veta om att du inte ligger bredvid mig inatt.

Skrivet 2010-04-18 Klockan 01:30:24

oj, knappt uppdaterat elr varit hemma idag, inte okej. förlåt! 
men jag stack ju som sagt ut med Josefine förut, &ni som följer min blogg
och även är vän med mig på msn vet om att jag inte varit hemma haha.
iaf, så stack jag och josefine runt i kungälv, pratade och sånt.
sen började vi frysa svinigt mycket så vi stack till donken,
men kom på att vi kunde dra till jonthe som dessutom va hos Tim och kollade på film.
så vi stack dit, & shiiiet har nog aldrig skrattat så mkt åt josefine, wah jag dör!
nej men det var redigt kul!
så var vi där ett tag, runt 7 stack jag hem för att äta.
sen direkt efter det så bar det av hem till ebba
med en massa chilligt people
så min najs har varit go med mycket skratt,
riktigt chill krök i ebbas källare haha! 

sorry för inga bilder, jag måste verkligen bättra mig! 
nu ska jag sova, och drömma om att jag flyger till rhodos
som vi skulle gjort runt den här tiden om det inte hade varit
för den j*vla vulkanen på island! 

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!