Dagen: Idol 2010

Skrivet 2010-04-10 Klockan 19:00:25

japp, tyvärr så gick jag inte vidare
men som jag skrev tidigare så gjorde jag detta just
för att få deras kritik, och veta vad dom tycker om mig.
bara det att det ända dom hade att säga var bara: tack, men vi kommer tyvärr inte skicka dig vidare.
+ att man först inte fick träffa den riktiga juryn. 
så jag vet inte riktigt om det var värt att stå i en kö från 6 på morgonen
till typ 4 på eftermiddagen? men under tiden som inspelningen var
och även väntan inomhus var fett rolig, så detta kommer ändå vara ett minne för livet.
& nej jag tror inte att jag ska söka näsa år igen.

här kommer bilder och filmer från dagen: 























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!