blogg.se + mitt internet strejkar.

Skrivet 2010-04-26 Klockan 23:37:22

måste uppdatera snabbt för mitt Internet gör inte som jag vill att dt ska göra haha
så jag måste uppdatera snabbt nu,
tänkte iaf säga att jag har precis duschat & fick reda på
för ngn timma sedan att jag har sovmorgon imorgon, fett najs! 
sen efter skolan ska jag dessutom låna jonathans moppe för
han är skeeeta snäll liksom (a) haha
så kommer dra en sväng med den ossssååånt. 
jaja, köpte nya leggings förut i stan
svarta med massa hål på sidan från Rut mfl.
riktigt najs faktiskt! tack mormor för dom ♥

men nu är det dax för mig att krypa ner under täcket.
här kommer en bild på mig från typ 4an när jag har på mig
den grymt snygga hjälmen som jag dessutom måste
ha på mig imorgon, för det finns ingen annan jag kan låna
hahahaha puss.


hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!