bilder från tyskland + pappa 50år

Skrivet 2010-04-24 Klockan 12:02:59


i våran hytt på båten till tyskland, jag och mammi


axel, pappa & mamma i hytten 


pappa


mamma med champagne 


mitt champagne glas 


axel käkar frukost första dagen i tyskland


mamma äter frukost huhu


min frukost 


en trött mamma & lillebror efter ingen sömn på båten och mycket bilåkande 


mamma & axel




















kyrkan som blev sönder bombad under 1världskriget, 
man ser inte så bra på bilden men det finns bara det tornet kvar.


HAHHAAHHAAHA






hahaha, jag bjuuder!


middag med familjen för att fira pappa 50 år 




vi va söta! haha 





hahah, axel i bilen, sååååå söt haha! 










monoment från 1a världskriget 


ett till monoment från första världskriget som man såg från båten
när vi skulle åka hem haha 

-----------------------------

nu har jag typ inga mer bilder att lägga upp,
men tycker ändå att detta är rätt många? 
så här har ni en del av vad jag gjort, elr
snarare sett på haha 

nu ska jag packa upp min väska och fixa mig lite
sen bara njuta av att jag är hemma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!