även om himlen faller ner.

Skrivet 2010-04-06 Klockan 10:35:55

dags för stan nu då, jao.
har precis duschat&fixat mig så ska snart in till göteborg.
innan jag träffar Andreas så hade jag tänkt lämna tillbaka
en tröja och bikiniöverdelen jag köpte på H&M förra veckan
för jag kom på att jag inte skulle använda det, +att bikinin var
för liten över brösten hihi.
så om den finns i en storlek större så köper jag den men vi får se.
men jag har även hittat ett par leggings på rut mfl.
som är typ med massa hål i, så om jag får tillräckligt med pengar över så ska jag
nog ta och köpa dom, för dom är grymt snygga (a) haha 

men nu måste jag kila till bussen
så vi hörs senare.
om jag har tid ska jag även förbi media markt
och kolla på en nya mobil som jag är typ kär i,
puss ♥


en bild på andreas, tänkte vara snäll och bjuda på hans snyggis utseende ;) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-06 Klockan 16:40:21
"att bikinin var

för liten över brösten hihi."



dt e la bara bra eller? ;) <3

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-04-06 Klockan 22:09:43
haha klart, eftersom jag egentligen tycker att jag har små bröst, men den fanns inte i större, och jag tyckte om den svin mkt :o haha <3

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-08 Klockan 17:03:03
du skulle tagit en bild när du hade den på dig och visat så man tror på det ;) hahaha


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!