äntligen hemma!

Skrivet 2010-04-24 Klockan 11:01:49

jahh,nu är jag hemma från tyskland.
vi har haft det sjukt kul kan jag lova.
käkade middag på båten till tyskland, efter det va det
typ lite fest haha, sen klockan 00.00 blev det champagne eftersom
pappa fyllde 50 år, då även alla där sjöng för honom haha 
dagen därpå var vi framme i tyskland, kan säga att jag sov inte så mkt den natten
eftersom min pappa snarkade något extremt, jag skojar inte! 

men iaf, jag orkar inte skriva så mycket haha 
ska lägga upp bilderna jag tagit i ett eget inlägg alldeles strax 
men igår var vi iaf på heligehafe elr va det heter
för mamma&pappa skulle köpa sprit till festen
dom skalla ha till sommaren, och omg! men jag ville jag med ha kan jag säga (a) HAHA 

men jag köpte iaf
typ leggings som skulle hålla in fettet haha
en tröja från wismar som stället hette som vi bodde på,
&sen en foundation på båten hem :) 
nu ska jag lägga över bilderna, så håll ögonen öppna
så kommer dom strax! 

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Olaalvilde

Skrivet 2012-02-15 Klockan 09:15:45
This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

URL: http://olaalvilde.blog24h.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!