allting ser mörkt ut för tillfället.

Skrivet 2010-04-17 Klockan 11:06:06

det ser inte okej ut just nu måste jag säga, och jag är redigt besviken.
det är så att våran greklands resa ser ut att bli inställd :( 
som ni alla vet så har ju en vulkan på Island fått utbrott och gjort att ett
stort askmåln sträcker sig ut över norge, sverige, finland och stora delar av europa.
vilket gör att flygtrafiken måste stängas av, och det betyder att vi inte kan åka.
men vi har inte fått ngt sms om att vårat plan kommer bli inställt
men det kommer väl i vilken sekund som helst :( åh. 

jag hade verkligen sett fram emot att åka så jag dör! 
hade köpt nya skor, shorts rubbet.
man blir så besviken asså.. 
men vi får se vad som händer, allting är inte bestämt än fast det ser ut så.
får ta dagen som den kommer helt enkelt
puss ♥



åååhh.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!