åhh damn, önska du var här.

Skrivet 2010-04-25 Klockan 22:33:16


så, nu har jag varit ute med josefine myspys.
hon har även klippt lite i mitt hår, kände att det behövdes göttans! 
sen så har jag även fått beställt 3 nya bhar fast 2av dom va 2pack
så man kan säga att jag har beställt 7 nya woho
kommer nog inte behålla alla när dom väl kommer för det är ju inte
ens säkert att dom passar, men något av dom ska jag säker ha haha
anyway, hittade en lista på bilddagboken så jag tänkte slänga upp den
i ett separat inlägg om några minuter, efter det ska jag lägga mig
så jag säger godnatt nu och hoppas alla kommer sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!