trekunga, sedan mys kväll med prooppiish (L)

Skrivet 2009-10-25 Klockan 23:28:31

först idag, vaknade jag alldeles för tidigt! vilket inte förvånar mig,
lilla sandra hade ställt om klockan åt fel håll,
först trodde jag att jag försovit mig,
men när min smarta bror sedan berättade att klockan var 6 inte 8
så blev jag så j*vla sur så det fanns inte!
iaf, har varit i hallen hela dagen, och vi spelade brabra.
blev bronsmedalj alltså 3e plats! mycket bra.
sedan drog jag hem och duschade och drog på mig myskläder
det är ju söndag! söndag = myskläder.
och ska jag vara ärlig, så va det nog den mysigaste söndagen på länge.
för jag brukar ju hata den här dagen på veckan
men jag tror det är för att det är lov imorgon som jag tcker att min söndag blev mysig!
nej, nu måste jag sova. och jag ska soooooova, lääääääänge!

godnatt folket (L)



sofie, du är helt underbar & jag älskar dig (L)


Kommentarer
Postat av: Maggie

Skrivet 2009-10-26 Klockan 11:49:52
älskar dig sandy beach! <33

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!