tråkig tisdag!

Skrivet 2009-10-27 Klockan 15:01:54

tråkig tisdag, för jag gör verkligen ingenting!
jag sitter här, vaknade kvart i12 gjorde frukost vid 1
kollade på tv, plockade ur diskmaskinen och nu sitter jag här,
klockan är ju förfan 3!?!?! jag har inte ens duschat än!
men jag ska nog göra det snart (a) HAHA! ska göra mig riiiiktigt fräsh
rakabenen, skrubba huden, sedan måla naglarna smörja in mig och ta bra hårprodukter!
blir en slappis, spa dag :D elr något (a) HAHA!
sen senare, ska jag kanske vara med erika, madde & cissi
hihih

stay update!
yooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!