skola - frisör - städa - plugga - andra avenyn

Skrivet 2009-10-13 Klockan 19:42:42

okej, min dator funkar hyffsat bra.
vet inte vad det va som hade hänt egentligen, men det va tydligen något som var fel hos tele2
det blir ogilla på det! i alla fall så har skolan varit väldigt härlig.
som alla vet, så ÄLSKAR jag tisdagar!
hade först engelska språkval, sen efter det hade vi håltimma i 1h & 45 min
vilket blev hänga gubben i klassrummet (y)
sen efter det hade jag 15min SO, eftersom jag skulle till syon och prata om gymnasiet.
sedan efter det hade vi lunch, sen idrott vilket var chill för jag och josefine spelade pingis och snackade.
sen var det tydligen sälen möte, vilken var rätt okej &värt att stanna kvar för att lyssna på.

efter skolan drog jag hem, så ringde mormor och frågade om hon kunde komma
och städa mitt rum, HAHA visst! bara kul, för då slipper jag göra det (a)
men innan det så gick jag till frisören, för pernilla ville att jag skulle komma dit
så hon kunde tvätta mitt hår, det säger man INTE nej till direkt!
jag älskar när folk håller på med håret osv.
självklart så gick det jätte bra, hon är verkligen svin duktig!
dessutom kan jag meddela att jag kanske ska till henne på fredag,
så ska hon få vatten permanenta mitt hår :)
det är inte säkert, men troligen!
åh, det va jätte kul att få träffa dig en stund gumman
jag saknar dig redan! hihihi :)
nej nu måste jag städa klart, sedan blir det plugg och andra avenyn!

kan också berätta att precis när jag skulle börja skriva så
började jag blöda näseblod, HAHAHAHA
vet inte när jag gjorde det senast?
så nu ska jag dessutom byta bomullstuss, hihih
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!