shopppping in tha town!

Skrivet 2009-10-29 Klockan 22:37:02

vaknade vid kvart i12 idauh, duschade och gjorde
mig iordning för att dra hem till cecilia ((:
dt var verkligen riktigt längesedan jag var med henne! hih
men vi drog oss in till göteborg, gick runt shoppade lite osv
sedan efter en stund, så kom amanda in också :)
HAHAHA cicci är sån tönt, först är hon jättejätte snål med pengar
sen ska hon slösa som f*n! HAHAH
va inne på rut 3gånger och hon köpte något varje gång HAHAH
kom in till stan med 700:- åkte hem med 20:- bra jobbat cicci!

efter stan och drog jag hem,
så var mormor hos oss
&hon hade hyrt med sig filmen
''i taket lyser stjärnorna''
jag hade iofs redan sett den :)
men den är sjukt bra! hihi
nu ska jag snart sova, så jag inte sover bort hela dagen
sista dagen innan helg. hiihih

jag uppdaterar mer imorgon mina små beeebisar!
pussssssss (L)




på bussen hem, cecilia&amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!