lördag, härliga lördag

Skrivet 2009-10-10 Klockan 12:54:03

härliiiiig med helg säger jag bara!
&det var en toppen dag med josefine igår,
såg och kom även på att jag inte uppdaterade ngt, dåligt av mig hihi
men jag hade tyvärr inte tid, va typ inte hemma på hela dagen.
iaf, efter skolan så gick jag med josefine hem, så satt vi vid datorn och lite så
sedan kom oscar dit för han skulle hämta en gymnasie lapp, fast han stannade kvar till typ 19.00
vilket absolut inte gjorde ngt, för fyfan va vi skrattade! har nog inte skrattat på så jävla länge haha
sen när han hade gått iaf, så åt jag&josefine och efter det gick vi ut lite
gick runt i kungälv, snackade och kollade om det fanns ngt roligt att göra, hehe
vid tio följde jag henne en bit hem, sedan gick jag själv hem
kollade på wallander med mammi när jag kom hem, sedan gick jag och la mig
va så gaaalet trött.

vaknade 11.30 idag iaf, av att min bror kom in och sa att jag inte skulle sova mer -.-'
så gick upp och satte mig vid datorn en stund (a)
nu har jag precis käkat frukost och ska snart duscha
för sedan blir det göteborg med mamma
eftersom alla min andra kompisar är iväg på annat?
men jag tycker om min mamma, så det kommer bli bra :)

nej, nu måste jag duscha innan mamma får dampiish haha
puss på er / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!