löördagsmys

Skrivet 2009-10-10 Klockan 18:58:39

nu sitter man här doooooe, &har det svin tråkigt
men ska iaf snart ner och laga mat till mig och min lillebror
eftersom mamma&pappa ska upp och kolla på sverige - danmark
på humle&malt.
jag ska typ laga korv, fast det ser ut som köttbullar men är korv hahah ! galet
jag orkar tyvärr inte fixa ngn bild på kläderna men jag skriver vad jag har köpt:

BH från kappahl 49:- på rea
grå mjukis tröja från cubus 249 :-
grädd färgat linne från cubus 99:-
vitt linne från cubus 99:-
rosa string från cubus 49:-
svarta string från cubus 49:-
vita boxertroser 69 :-


tack mamma (L)


Kommentarer
Postat av: maggie

Skrivet 2009-10-10 Klockan 23:10:52
haha malte och humle heter det juuuuue! Anna e snäll, lika mode/klädgalen som jaag! :)<3

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!