lååång dag, :))

Skrivet 2009-10-28 Klockan 09:31:24

gick upp vid 6 imorse för jag skulle prova åka till hulebäck ifall jag kommer
orka åka så långt sedan när jag börjar gymnasiet.
är ju också inne på att gå porthälla i lerum, och det är ungefär lika långt.
var i mölnlycke vid halv 8 redan, så det gick snabbbare att åka dit än vad jag trodde hihih ((:
nu väntar jag hos mormor på hennes jobb, för jag ska ner på stan och shoppa hahah
men dom öppnar inte förens klockan 10.00
fast det är bara mysigt att sitta här med henne!

såg någon heeeeel konstig film igår också
efter att jag kom hem, från ha varit med erika och cissi
typ young, single and angry hette den.
kanske mer passande för vuxna?
inte riktigt min humor, hehe
ska se en annna film troligen som jag hyrde igår också.
kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men jag skriver mer om den sedan
när jag har kollat på den såklart :)
nej, nu ska jag prata vidare med min mormor.
innan jag ska gå härifrån,
.
enna dagen kommer bli lång!
klockan är ju för f*n bara 09.30 :s 
känns som att den är 11 eller ngt :o haha! galet. 

uppdaterar senare, 
ni får ha det så bra sålänge, 
håll er uppdaterade! 
peeace  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!