hårmodell!

Skrivet 2009-10-16 Klockan 15:19:54

tjahhh bloggen!
gick upp liten innan 7 idag för att fixa mig
äta frukost och dra till bussen, mamma va snäll och körde mig.
åkte in till göteborg lite över8 för att träffa pernilla.
kan säga att det va sjukt roligt! &att pernilla är hur duktig som helst.
hon blev inte så jätte nöjd,
juste för er som inte vet, så skulle hon vattenpermanenta mitt hår
vilket innebär att lockarna försvinner efter man har duschat/när håret blir vått.
men iaf, kom tillbaka till skolan vid halv1 och min lärare berättade att dom precis skulle ta rast
så det va bara svenskan kvar, &då gick vi bara igenom vad en dockusopa är haha
sedan slutade vi! såååå härligt.
liksom, jag va i skolan i 1h
tack mamma säger jag bara! hihih
men iaf, här kommer ni få några bilder på hur jag såg ut
när jag hade spolarna i håret, tog dock inte kort på håret
när det va klart, för jag såg ut som väärldens 60-tals brud!
så pernilla plattade det precis efter ;)




här är även en bild från i tisdags,
då när jag va hos pernilla på hennes prao och hon tvättade
och fönade mitt hår, OBS! håret är inte plattat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-10-17 Klockan 13:24:41
hahahah,sött av dig att nämna att jag inte hade plattat håret (a) <3

Postat av: ebba

Skrivet 2009-10-27 Klockan 14:32:24
fan va platt :o jag vill med :D hahah!

du får ta & följa min blogg nu sandra när

jag har skaffat en heheh <3

URL: http://ebbaohlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!