godnatt

Skrivet 2009-10-15 Klockan 15:23:55

helbra dag!
jätte mysigt i skolan, hihi slutade tidigt och gick hem &duschade
när man sedan kommer upp ur duschen sitter världens bästa madde
på mitt rum, blev fett med glad (a) hihi
sedan klockan fyra drog vi till ngn hälso grej
så vaxade dom mina armar, sjukt härligt att få det gjort.
plus att det gjorde inte så ont som jag trodde att de skulle göra, hihh
sen precis efter dt, så fick jag reda på att jag kunde vara hårmodell
för pernilla på fredag, så gaaaalet härligt!
fan va kul det ska bli :D hihi
ahja, nu måste jag sova.
hoppas ni sötnosar somnar bäst.
puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Skrivet 2009-10-15 Klockan 19:47:43
Tur att Du har såååååååååååå snäll mamma =)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!