freeedag'

Skrivet 2009-10-30 Klockan 12:34:51

så sjuukt härligt med fredag asså!
vaknade vid kvart över11 idag &tänkte bara: NEJ!
jag har sovit bort dagen idag igen!!
jag som ville gå upp vid typ9 eller något :o menmen.
nu har jag iaf käkat frukost och satt mig här framför datorn.
ska snart fixa mig, för att sedan gå upp till stan och fika med emma :)
sedan vid 4 ska jag åka in till göteborg och möta min josefine baby
som kommer hem från falköping hihi.
så ikväll blir det nog utgång med henne, &kanske träffa erika med.
lite segt att detta är sista dagen på lovet inför helgen.
fast det är ändå härligt med lov såklart!
men jag tycker att 1 vecka är för lite (a)
fast jag ska ändå på prao nu efter denna veckan så det blir härligt :)
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer
mer än att jag ska på bandy klockan 17.00 @ skarpe nord
ska nog dit med erika och kanske madde :) hihih
nej, nu ska jag fixa mig.
kyyssss (L)




gjorde en film förra helgen på några av mina kompisar, HAHAH


Kommentarer
Postat av: matilda

Skrivet 2009-10-30 Klockan 12:54:17
hej, nu har jag frågestund i min blogg! ställ gärna en fråga, de bästa frågorna får en länkning till sin blogg!

URL: http://dresslikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!