fake.

Skrivet 2009-10-01 Klockan 15:38:27

hääjjuu, siiitter hemma hos josefine nue &bloggar
har varit en seeg dag i skolan
känns som att vi har haft en massor med no ;s &jag hatar verkligen det!
sedan blir det nog plugga elr ngt sånt, dessutom så kom jonathan hit nue :D
ahja, jag bloggar mer sedan.
har inte så mkt att skriva,
loooooooooooooooooooooove ssandra <3

~
du är så blåst och avslöjad.
du kan vara en idiot.
du kan vara en fjortis.
du kan vara tjock.
du kan vara en mes.
du kan vara dålig i sängen.
jag skryter iaf inte om mitt sexliv, &ljuger inte om det heller.
snälla du, jag vet redan.
så fuuck you!


Kommentarer
Postat av: pernilla!

Skrivet 2009-10-01 Klockan 17:29:49
så jävla rätt!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!