det måste bli porthälla!

Skrivet 2009-10-07 Klockan 20:35:31

härlig dag i skolan idag
var först hos kuratorn som gick väldigt bra,
bara det att hon/vi funderar på att flytta mig till BUP igen
fast vet inte om jag vill det igen..
sen efter det var det polisen, vilket också gick bra.
sen hade vi ungefär 1 och en halv lektion sedan var det gymnasimässan
&jag tror jag vet vad jag ska välja som första val!
samhäll&musik på porthälla, bara det att de är lite långt fast tror det kommer funka,
sen så går ju johan på den skolan, men det verkar som en bra skola och en bra linje
så får bara hoppas på att jag kommer in (a)
annars funderar jag på sammhäll-musik på hulebäcks gymnasium :)
efter det när jag väl kom hem med miljader olika häften,
så kom mormor hit och vi kollade igenom det och pratade lite om vad som va bäst osv.
men vad alla än säger, så står jag fast vid porthälla!
nu har jag dessutom pluggat lite, eftersom jag har fysik prov imorgon,
dessutom tror jag inte att det kommer gå jätte bra, men jag kommer klara det! :D
fysik är inte mitt bästa ämne om jag ska vara helt ärlig asså!
ahja, nu ska jag till maxi med mormor.
bloggar kanske mer, eller senare.
puss på er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!