dålig uppdatering

Skrivet 2009-10-21 Klockan 17:33:25

okej, förlåt bloggen känner att jag har varit riktigt dååålig på att uppdatera
men jag har liksom inte haft tid pga. olika själ :)
var med erika i måndags efter skolan, lika roligt varje gång'
sedan på kvällen var det kurs för förarbevis tillsammans med mormor
efter det, var det direkt hem och sova,
igår var det tisdag, go dag.
har så sjukt galet få lektioner vilket är riktigt gött '
sista lektionen blev det göra kemi prov,
vilket gick bättre än vad jag trodde, trodde faktiskt att det skulle bli omprov HAHA
men fick godkänt, om jag gör några kompleteringar :) härligt!
jag är nöjd, hihih
nu ska jag snart plugga både matte&fysik
skulle kanske få hjälp av mamma sedan också, + att jag måste kolla andra avenyn :)
men jag bloggar godnatt sedan ikväll.
peeeace







bilder från i måndags med eriiiika (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!