your love is a lie.

Skrivet 2009-11-16 Klockan 22:06:13

skön dag, hade ingen bild så vi slutade halv1 typ.
jag och ebba drog till willys &köpte marshmallows
så när vi kom hem, gjorde vi varm choklad med det i
såååå galet gott! hihi
sen så satt vi uppe på mitt rum &snackade åh hade det jätte mys
man kan verkligen prata med dig gumman, du är helt underbar. hih
sedan kom josse hit en stund, som även också behövde prata.
och det är klart att man ställer upp! (L)

sedan vid halv6 körde vi josse hem
sedan drog jag &mormor på körkursen, SISTA GÅNGEN!
nästa gång äre prov :o hahah!
jaja nu ska jag kolla riverside, sedan SOVA!

godnatt bloggisar, puss (L)



you change my hole life.
i'm sorry, but i can't be perfect.


Kommentarer
Postat av: josefine

Skrivet 2009-11-16 Klockan 22:10:27
förlåt att jag typ störde i det mysiga, det var inte meningen att bli som jag blev! men tack båda två iaf, ni betyder massor! (L)

URL: http://tivefalth.blogg.se/

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2009-11-16 Klockan 22:15:41
gumman, du vet att du alltid kan komma till mig. du störde inte alls, du är alltid välkommen (L)

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!