uppdate

Skrivet 2009-11-24 Klockan 23:12:33

jag vet att dewt var dålig uppdatering idag,
men nu hör jag iaf av mig!
det är tisdag, &en skön dag! :)
har nämligen bara 4lektioner.
hade oförberädd provmiddag idag på hemkunskapen
&jag gjorde ugnsbakad falukorv, blev faktiskt nöjd.
sedan va de, so &idrott och efter det skolkören, lika roligt hihi
sen gjorde jag omprov från förra hemkunskaps provet,
&det gick mycket bättre än det förra! så nu hoppas jag på vg :D hihi.

när jag kom hem, blev det prata med pappa,
sedna dusch och middag med familjen,
mamma ha de lagat ngn spansk gryta som smakada SUPER!

vid halv 8 mötte jag ebba,
så drog vi till oasen och kollade kik - sköve
kik vann med 3-1 :)
nu ska jag sova.
blir kanske dålig update imon med :/
ska nämligen till hulebäcksgymnasiet på öppethus
men bloggar efter det.
godnatt bloggisar,

eran kärlek, / ssandrayvonne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!