torsdag, &ihateit.

Skrivet 2009-11-12 Klockan 22:38:16

jag hatar egentligen torsdagar också,
söndagar,måndagar,torsdagar JAG HATAR DE!
alla dom dagarna är sega, långa, tråkiga.
fast det började med att jag försov mig och kom sent till skolan, sen så va det
gaaalet mkt NO ;s fast på språkvalet va det chill, vi kollade film
sedan efter skolan drog jag med ebba till apoteket,
sen tog vi en fika på stan och kollade affärer,
sen vidare till maxi &kollade lite där.
efter det cyklade jag hem&städade tillsammans med mormor.
hon lagade även pannkakor, &efter det gjorde jag hemkunskaps uppgift om budget.
sen tillsist blev det en varm och härlig dusch '
nu ska jag sova,
imorgon är det skola, det är fredag
&den BÄSTA dagen på hela veckan!

godnatt, puss (L)




let me know everything.

~
A, du vet! att du är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!