söndag, ogilla '

Skrivet 2009-11-08 Klockan 14:08:31

nu äre söndag, &jag blev väckt av min lillebror
för han ville att jag skulle hjälpa honom göra pannkakor
eftersom det är farsdag idaag, så skulle han göra det till pappsi '
jag som faktiskt hade tänkt sova länge, fick ju inte detta då ://
men jag ska iaf fixa mig nu,
sedan blir det åka och fixa busskort till mamma
sen hem igen &plugga en stund
eftersom jag har hemkunskaps prov på tisdag! -.- ' ogilla.
sen blir det äta på resturang i gbg med min familj.
hoppas att ni andra får en trevlig dag, hihi
uppdaterar sedan

p&k ssaandraberghman '



baby! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!