so f*cking pain.

Skrivet 2009-11-19 Klockan 19:33:47

hejjsaan bloggen!
härlig skoldag fast ändå inte,
vi gick bara till 1, för språkvalet blev inställt.
men jag stannade kvar i skolan med addi för han skulle vänta på erika.
så vi satt på oasen tills erika kom med sin moppe, ihih.
sedan gick jag hem, eller cyklade, i REGNET!
kan säga att det va inte det mysigaste.
kom hem, la mig i sängen och SOV!
för fyf*n va ont i armen jag har!
för er som inte vet, så tog jag sprutan mot svininfluensan igår
och jag har riktigt ont nu! har huvudvärk och är hur trött som helst.
fast pappa har snart gjort mat till mig, så då ska jag äta
sedan blir det en varm&skön dusch,
sedan kolla tv och sova igen.

uppdaterar mer senare,
om jag orkar.

over n' out.
pyss / sandra


Kommentarer
Postat av: maggie

Skrivet 2009-11-19 Klockan 20:57:34
helvet..jag vågar inte ta den fucking sprutan!..

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!