nattii

Skrivet 2009-11-11 Klockan 22:47:19

ifk vann med 6-1 mot typ kattrinelund elr holm elr va det va! HAHA
iaf, så spelade dom sjukt bra :D gick ju som sagt med ebba,
riktigt riktigt länge sedan vi gick på bandy gumman (L)
en annan tjaj som jag saknar sjukt mkt är sofie! min granne
vi gick ALLTID på bandy tillsammans förr!
vi båda har stått på isen sen vi var pluttisar! åh. tider<3

nej, nu måste jag sova
skolan imorgon vännneeeeer
puss (L)




jag har satt mig i en sittuation jag ALDRIG
kommer kunna komma ur
.
''how to save a life?''

men A gör det lättare.
baaaabe du är bäst!


Kommentarer
Postat av: proppen!

Skrivet 2009-11-12 Klockan 07:11:49
vet du hur gärnajag vill gå på alla matcher med dig! det känns helt fel at inte gå med dig som jag altid gjort! Vi få helt enkelt gå på annadagsbandyn! <3

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!