måndag 9 november 2009

Skrivet 2009-11-09 Klockan 16:23:20

Tjaaauuhh bloggen!
har precis kommit hem från skolan typ ((:
ska fixa mig lite och plugga en koortis (a) ihi
sedan så kommer mormor och hämtar mig för att åka till kursen'
assåå jag orkar verkligen inte! menmen.
det blir ju bra sedan ((:
men ahja, bio imorgon med mormor med (a)
men jag uppdaterar mer senare om jag hinner,
puss på er baaabiiiiisar(L)




waaaaaaaah hittade en film på min lillebror som han spelade in igår!
måste varit när jag sprang in på donken och köpte glass till han och mig,
för då lämnade jag tlfn till honom! wih, så galet söt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-11-12 Klockan 10:03:03
Han är häärliig din kära lillebror

Postat av: jenny

Skrivet 2009-11-15 Klockan 17:07:10
dör va söt :D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!