keeptalking'

Skrivet 2009-11-07 Klockan 14:01:31

gick upp vid halv 9, för jag skulle träna.
men det visade sig att det inte var ngn träning eftersom dt skulle vara
invigning däru ' huhu
så jag och louise gick in i ett omklädningsrum och duschade HAHA
för vi orkade inte åka hem när vi väl var där, hihi
sen satt vi och kollade lite på invigningen och efter de cyklade jag hem
så nu har jag typ käkat frukost, och ska snart dra mig till bussen
eftersom jag ska in till göteborg med erika (L)
ikväll blire la erika som gäller då också'
jag älskar dig (L)

men jag uppdaterar mer under dagen,
pusssssss (L)




maybe some day.



Kommentarer
Postat av: soffipropp

Skrivet 2009-11-07 Klockan 23:48:35
hahaha så typiskt dig att missa det! xD

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!