jagtyckeromrosa&vitthihih.

Skrivet 2009-11-05 Klockan 23:01:32

okej, nu har jag precis duschat&tränat typ.
så det blir snart dax för sängen,
sista dagen på praoen imon doooe, sedan HELG!
ser fram emot helgen, föruom träningen på lördag, hehehe '
gick bra idag på jobbet förövrigt, jobbade fortf med google earth
snacka om att jag kommer kunna massor med geografi efter detta!
kan säga att det blir lite segt, att sitta och sätta ut ca300 städer i canada!
liksom, jag är bara på c och ska till w! jag dör. haha
men det är ganska kul ändå :)
nej, nu måste jag sova! har dessutom gjort fläter
så imon blire loooockar :D
puuuuuusss (L)



jag saknar så mycket
att alla minnen bränner i min kropp
snart är min själ, mitt jag
bara aska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!